Thursday 17 November 2011

my brother>>>UPSR!




tarikh 17/11/2011,,smalam kputusan upsr kluar,,pergghh,,bedebar hati aku  nak tunggu result syaban,,my younger bro,,the only son in my family,,hahha!sangat bedebar,,satu family,,tapi aku nampak die relaks je,,takde pon nak solat hajat ke,,nak minta maaf ke,,kat aku,,haha,,nak call kawan2 ke,,tanye khabar,,seems like die da tahu result die brape taw,,bile aku tanye,,die cakap die ok je,,watpe nak pening2,,baru upsr!!

aku tergamam beb!!takpe laa,,maybe die tak tahu pape lagi kot,,i mean mybe die tak matured,,hahah!since dua hari lepas..lutut aku da terketar2 taw nak tungu result tuu,,yelaa,,aku nak harapkan die bole pecah rekod famuly kiteorang,,yelaa,,my sis n i got 4a's in upsr in a row,,so ingat kan die bole dapat 5a kan???tapi laki kan,,tak bole nak wat ape la,,tapi aku impress bile tgok die study bile exam tol2 around the corner,,tol2 struggle arr,,

and family pon bole accept klau result tak seperti yang dijangka,,kiteorang target cume 2a jee,,coz trial die sst trok taw!result bak kate bdk2 laki,,ckop2 makan je,,hahha!tapi ucu tak ikot amik result,,die just sms jee,,waktu kiteorang tgh excited tu laa,,line suddenly stuck,,errrgghh!!!!!waktu kat meja makan,,nak mam ngan family ucu,,tgah2 makan,,ade cter best kay tv,,tgok laa ,kejap!cewa!

konon2 nak dijadikan cter laa,,aku amik hp ucu nak kol akak katne,,tibe22 aku da tahu result aban,,yes!aku orang 1st yang tahu!bangga beb!haah!aban dpt 3a2b,,alahamdulilah!walaupon ckop2 makn,,tapi bangga ar coz die laki,,nak blaja tol2 cam pompan,,mang tak arr kan,,takpe laa,,yang penting kiteorang tak bole nak lekeh2 kan die lagii,,maklomlah die kan slalu kena buli ngan akak2 die kan,,sampai akak aku ckap,,jgn wat benda yang kiteorg suke ejek laa,,,ahhaahh!

No comments:

Post a Comment