Wednesday 28 December 2011

Finally i got it!

aku tak sangka yang result akan kluar sminggu awal,,perghh!malam tu ckgu n kengkawan da wish aku,,tak bole tido malam tu,,aku rase ade je yang tak kena,,al maklom lah periksa ni kan besar bg aku,,mase upsr aku tak tahu pape lg,,so,aku trime je laa ape2 je result aku,,walaupon dpt 5a,,macam biase je,,hahahhaha!tapi skrg kan da besar,,opkos laa kite nak happy kan parents kite,,kdg2 rase malu taw klau kite ni tak setanding dgn adek bradek kite,,so,,whatever it is,,i need to struggle to face all this!akhir nye,,mase ambil result tuu,,i wanna be the 1st person,,,tche da wat panik dpan aku cam die stress ar,,die ckap aku dpt rendah lagi dari trial,,aku da cuak,,air mate da nak bergenang!tapi,,gua control beb,,hahahha!nmpak tak permainan aku??haahahah,,then,,baru tche bagitahu aku dpt 8a!dlam skola aku cume 8 orang je yang dpt straight A taw!kire kiteorang ni pecah tradisi taw,,batch aku bdk2 cam baik,,ikhlas,,suci dan murni,,haha!naik je skola,,rmai yang takde,,bcoz da nak kluar,,mesti rindu dieorang!tapi yang tak best nye skrg,,lain yang aku minta,,lain yang dpt taw,,sedih,,frust tungging aku,,i need to go aminuddin baki for awhile!or forever??hmm,,,

No comments:

Post a Comment